“Приватбанк” змінює схему доступу до інтернет-банкінгу у своєму сервісі “Приват24 для бізнесу”. У тексті повідомлення, який направлено клієнтам банку зазначено, що відповідні зміни продиктовані вимогами Національного банку України.
Мова йде про необхідність посиленої автентифікації під час входу та здійснення операцій.
“Найближчим часом можливі зміни в процесі авторизації в інтернет-банкінгу:
- авторизація з використанням файлового УЕП;
- іноді може застосовуватися другий фактор автентифікації: push-повідомлення в Приват24, IVR-дзвінок або SMS на фінансовий номер телефону”, – зазначається у повідомленні.
Також серед змін – обмеження максимальної тривалості сесії без активності користувача. За повідомленням банку, активну сесію буде автоматично завершено, якщо 10 хвилин не буде відбуватись жодної активності. Для того, щоб унеможливити переривання заповнення документації, перед завершенням сесії буде виведено повідомлення «Ви ще тут?» із можливістю продовжити сесію в разі позитивної відповіді.
“Ці зміни дадуть змогу підвищити рівень безпеки та надійніше захистити ваші бізнес-дані. Вони відбуваються згідно з постановою НБУ № 58 та будуть поширюватися на всі банки”, – уточнює Приватбанк.
У повідомленні вказується, що як і раніше довірена/уповноважена особа, наприклад бухгалтер, матиме змогу використовувати сервіс для управління рахунками.
«ПриватБанк» також розпочав роботу з публічною версію послуги «Конверти», яка створена як аналогія сервісу «Монобанку» «Банка» та передбачена для збору коштів на благодійні проекти. Оновлена версія «Конвертів» дає можливість поповнювати волонтерський чи власний конверт із будь-якої картки інших банків та цифрових гаманців через Apple Pay та Google Pay. Також в одному «Конверті» можна обʼєднувати зусилля різних волонтерів заради однієї мети, перераховуючи кошти з декількох зборів на один «Конверт».