У другій половині дня, 14 грудня, «Київстар» почне відновлювати мобільний інтернет, повідомив гендиректор компанії Олександр Комаров. Він також розповів про стан мобільного зв’язку та домашнього інтернету після збою в мережі внаслідок хакерської атаки.
«За нашим планом, ми сподівалися, що вдасться сьогодні вночі розпочати відновлення послуг мобільного інтернету... Але дуже сподіваємося, що сьогодні в другій половині дня розпочнемо відновлення із заходу України. Регіон за регіоном, обережно почнемо відновлювати послуги мобільного інтернету», – заявив Комаров в ефірі телемарафону.
Він також зазначив, що домашній інтернет «Київстар» повністю повернули приблизно в 1 млн домогосподарств по всій Україні. Голосовий зв’язок, за словами гендиректора, відновили майже на 99%.
«Ми прямо зараз завершуємо останню географію - це правий берег Дніпра м. Київ, підключаючи їх до послуг голосового зв'язку», – зазначив Комаров.
У пресслужбі додали, що у разі, якщо SIM-картка не реєструється в мережі, абонентам потрібно спробувати:
- перезавантажити телефон;
- увімкнути та вимкнути «авіарежим».
Гендиректор «Київстару» сподівається, що компанія зможе відновити три базові послуги – мобільний голос, мобільний інтернет і смс – до кінця поточного тижня. Однак, за його словами, дуже високим залишається рівень невизначеності.
«Також потім усі додаткові послуги ми будемо відновлювати, і це, з моєї точки зору, займе кілька тижнів. Але це все більш такі, другорядні послуги», – додав Комаров.
Нагадаємо, зранку 12 грудня у роботі оператора «Київстар»стався масштабний збій – клієнти компанії залишилися без зв’язку, мобільного інтернету та доступу до сайту «Київстар». Хакерська група «Солнцепьок» взяла на себе повну відповідальність за атаку на мережу.
У МВС попередили абонентів «Київстар» про фейкові боти оператора «Київстар». В СБУ відкрили справу за вісьмома статтями Кримінального кодексу України. Однією з версій була причетність до атаки РФ.