Американський рок-гурт Kiss продав права на свою музику, а також назву та імідж шведській компанії Pophouse, заснованої Бйорном Ульвеусом із гурту Abba. Компанія планує створити шоу за участю аватарів Kiss, як було зроблено під час лондонського шоу Abba Voyage, де виступали цифрові копії учасників шведського квартету, повідомляє Financial Times.
За даними джерел видання, сума угоди становила 300 мільйонів доларів. Pophouse не розголошує умови її укладання, посилаючись на конфіденційність.
Водночас компанія обіцяє тримати музикантів у центрі уваги довгі роки після завершення живих виступів, а також «відкрити нову аудиторію та потоки доходів».
Kiss за свою 50-річну кар'єру продали понад 100 мільйонів платівок у всьому світі. Купівля прав на пісні та імідж дає Pophouse можливість відкрити додаткові джерела прибутку від спадщини гурту.
Джин Сіммонс, басист та співзасновник Kiss, заявив, що гурт працює над кількома проєктами, включаючи віртуальний тур, біографічний фільм та тематичний «досвід». Йохан Лагерльоф, керівник відділу інвестицій Pophouse, сказав, що місія компанії полягала в тому, щоб "здійснити мрію групи стати безсмертною".
Нагадаємо, у листопаді 2021 року ABBA випустила альбом Voyage. За сім днів з моменту виходу він був проданий тиражем 204 тисячі копій, що зробило його платівкою, що найбільше продається, за кілька років.