В Нигерии погибли 28 детей из-за работы на нелегальных золотых шахтах

Поделиться
В Нигерии погибли 28 детей из-за работы на нелегальных золотых шахтах Работа на нелегальных золотых шахтах остается для нигерийцев чуть ли не единственным источником средств для существования
В Африке распространены как незаконный детский труд, так и незаконная добыча ресурсов.

В Нигерии погибли 28 детей из-за отравления свинцом при работах на нелегальных золотых шахтах: количество свинца в их крови было в 17-22 раз выше допустимой нормы. Все погибшие дети были в возрасте около пяти лет.

Данные незаконные золотые шахты Нигерии имеют значительно больше свинцовой руды, которая часто приносится домой местными жителями для обработки, сообщает Newsweek.

Работа на нелегальных золотых шахтах остается для нигерийцев чуть ли не единственным источником средств для существования в этой крайне бедной стране. В 2010 году от отравления свинцом в Нигерии погибли около 400 детей.

Читайте также: Нигерия выдвинула обвинения против Дика Чейни

Ранее сообщалось, что в Нигерии обнаружены сотни жертв "Боко Харам".

Поделиться
Заметили ошибку?

Пожалуйста, выделите ее мышкой и нажмите Ctrl+Enter или Отправить ошибку

Добавить комментарий
Всего комментариев: 3
Текст содержит недопустимые символы
Осталось символов: 2000
Сергей Охременко
31 Января 2023, 10:45
Дякую автору за постановку проблеми мети та змісту освіти. Згоден з тезою у тому, що зміст дисциплін є лише засобом навчання. Це легко аргументувати, наприклад тим, що згідно з дослідженнями після 40 років 90% населення у світі володіє елементарною математикою на рівні 5-го класу (дроби і відсотки). Тобто інші знання та навички, які формувалися ще 5-6 років, не зберігаються, тому що не використовуються. Але елементарну математику вивчають усі лише тому, що вона «розум у порядок приводить», тобто її зміст дозволяє розвинути інтелектуальні здібності. А ось класно-урочна система та традиційні педагогічні технології не дозволяють розвинути комунікативні здібності. Підтримую тезу про переорієнтацію мети та змісту освіти з інформування на розвиток особистості учнів, на розвиток – їх інтелектуальних здібностей (здібностей вирішувати завдання та навчатися), комунікативних здібностей (здібностей ефективної взаємодії в команді), соціально важливих якостей (відповідальності, самостійності, чуйності, організованості) та ініціативності). Але для цього потрібні інші педагогічні технології, націлені на розвиток кожного учня, навіть у класно-урочній системі та у класі з 35-40 учнями. Опис такої технології можна знайти в науковій статті за запитом в інтернеті «Технологія управління синергією класу». Однак, для впровадження таких технологій, насамперед, необхідна інша система мотивації та оцінювання результатів праці педагога. Аде це проблема не лише навчального закладу, а й всього суспільства.
Ответить Цитировать Пожаловаться
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот комментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурная лексика, ругань Флуд Нарушение действующего законодательства Украины Оскорбление участников дискуссии Реклама Разжигание розни Признаки троллинга и провокации Другая причина Отмена Отправить жалобу ОК
Оставайтесь в курсе последних событий!
Подписывайтесь на наш канал в Telegram
Следить в Телеграмме